آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

چرا ما به یک وبسایت نیاز داریم؟

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۵۵ ب.ظ

بسیاری از ما به فکر راه اندازی وب سایت یا فروشگاه آنلاین هستیم. اما چرا؟ فقط به این دلیل که دیگران به آن اهمیت می دهند؟ چون موفقیت سایتهایی مثل دیجی کالا را دیده ایم؟ نه به نظر ما این کافی نیست. باید جواب قانع کننده ای برای خود داشته باشیم. ما باید با دقت بیشتری مزایای داشتن یک وب سایت را بررسی کنیم و ببینیم که آیا برای کسب و کار ما نیز مفید است یا خیر.

با این حساب بود که تصمیم گرفتیم این مقاله را بنویسیم تا فرصتی برای بررسی بهتر مزایا و مزایای ساخت وب سایت داشته باشیم.

 

چرا پرسیدن سوال "چرا به سایت احتیاج دارم" مهم است؟

استیو جابز می پرسد که چرا هر یک از اعضای شرکت خود را به چالش می کشید؟ از حسابداران گرفته تا مهندسان و برنامه نویسان ، اپل با این سوال روبرو شد. و پاسخ "چون بقیه افراد همان کار را می کنند" برای استیو جابز کافی نبود. دقیقاً همین دیدگاه رادیکال بود که اپل را از رقبا جدا کرد. (اگر به این موضوع علاقه مند هستید ، پیشنهاد می کنیم اندیشه رهبران بزرگ درباره دلیل شروع آنها را در وبلاگ جدید تماشا کنید.) اینگونه بود که اپل در هر چیزی که به دست آورد موفق شد.

وقتی بدانید که داشتن یک وب سایت چه فوایدی برای شما دارد و هدف آن قطعاً یک وب سایت موفق تر خواهید داشت. با این نگاه رادیکال ، اشتباهات ما کاهش می یابد و شانس موفقیت ما بیشتر خواهد شد.

چگونه می توان در مورد ساخت وب سایت تصمیم گرفت؟

اول از همه ، ما باید مزایای داشتن یک وب سایت را به دقت ارزیابی کنیم ، در مورد هزینه های آن اطلاعات کسب کنیم و هدف نهایی خود را از ساخت یک وب سایت ببینیم. با در نظر گرفتن همه این موارد ، تصمیم گیری در مورد ساخت وب سایت برای شما راحت تر خواهد بود و ما مسیر خود را بهتر خواهیم شناخت.

با داشتن یک وب سایت ، یک رسانه خواهید داشت. جایی که می توانید با مخاطبان خود صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. داشتن وب سایت فرصتی برای نوشتن درباره تخصص شما و آموزش مخاطبان است. می پرسید اهمیت این چیست؟ روشن است. وقتی مقالات آموزنده ای در زمینه فعالیت خود داشته باشید ، مخاطبان شما راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد و با آگاهی بیشتری به سراغ شما خواهند آمد.

اگر بتوانید یک مقاله کامل و دقیق در مورد هزینه طراحی سایت در وبلاگ ما بخوانید ، چقدر بر اعتماد شما تأثیر می گذارد؟ شما می توانید همین تأثیر را روی مشتریان خود بگذارید.

من حتی می توانم یک تجربه شخصی را در این زمینه با شما در میان بگذارم. به یاد دارم یکی از گروه های تلگرامی که عضو آن بودم ، از کسی در مورد بازاریابی صنعتی (یعنی رابطه بین مشاغل) س askingال کردم. بیشتر پاسخ ها پراکنده و بی ربط بودند. در آنجا بود که من مانند یک قهرمان مقاله ای را که همکارم در سایت جدید منتشر کرده بود منتشر کردم. و نتیجه چه بود؟ این آقا بعد از یک ساعت به من پیام داد ، از کلی تشکر کرد و گفت که از آشنایی با سایت ما خوشحال است.

راه اندازی فروشگاه فیزیکی برای شما بسیار هزینه بر خواهد بود. این فقط مسئله اجاره مکانی با هزینه میلیونی در ماه نیست ، بلکه دکوراسیون مغازه و تجهیزات نیز هست. بعد از آن بحث تبلیغات پیش می آید. تبلیغاتی که برای شما بسیار پرهزینه خواهد بود. راه اندازی مجله چاپ چگونه است؟ فکر می کنید چقدر هزینه دارد؟

اما در مورد وب سایت ها اینگونه نیست. زیرا می توانید با هزینه بسیار کمتری با طراحی سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. برای جذب مخاطب نیازی به مراجعه به تبلیغات گران قیمت نیست. کافی است مطالب مفیدی را در سایت خود قرار دهید تا بتوانید از طریق گوگل کاربران را به سمت سایت خود جذب کنید. علاوه بر این ، می توانید خود را به صورت رایگان در سایت های مختلف اینترنتی معرفی کنید.

البته این لزوماً به معنای کم هزینه بودن سایت نیست. تنها بحث این است که هزینه نگهداری سایت نسبتاً کمتر از فروشگاه (یا راه اندازی مجله کاغذ) است. اما هم نقش خیلی بهتری دارد و هم در واقع به تدریج جای آنها را می گیرد.

با داشتن یک وب سایت ، به روشهای تبلیغاتی بیشتر و بهتری دسترسی خواهید داشت که مهمترین آنها تبلیغات در Google است. تبلیغات در Google را می توان هدفمندترین نوع تبلیغات دانست. به این دلیل که تبلیغ شما فقط زمانی نمایش داده می شود که کاربران کلمات دقیق مربوط به شما را جستجو کرده باشند.

به عنوان مثال ، فرض کنید یک فروشگاه جواهرات آنلاین دارید. با Google Ads ، می توانید هر زمان که شخصی برای "خرید حلقه" جستجو می کند به صفحه حلقه های خود مراجعه کنید. حالا فکر می کنید چنین شخصی چقدر از شما خرید می کند؟ قطعاً خیلی بیشتر از هر روش تبلیغاتی دیگر.

  • vedseo vedseo

طراحی سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی