آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

چطور یک برنامه نویس حرفه ای شویم؟

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۱۵ ب.ظ


زبان سرور یک زبان برنامه نویسی است که کد آن بر روی سرور پردازش می شود و نتیجه فقط برای کاربر نمایش داده می شود. با سه زبان فوق ، CSS ، HTML و JavaScript ، فقط می توانید از نظر ظاهری یک صفحه وب طراحی کنید و برای ایجاد توابعی مانند پنل مدیریت ، ارسال محتوا ، عضویت کاربر ، بارگذاری پرونده ، پرداخت آنلاین و غیره ، یک سرور زبان لازم است . برخلاف CSS ، HTML و JavaScript که هیچ معادل یا جایگزینی ندارند ، چندین گزینه برای یادگیری زبان سرور وجود دارد.

مهمترین آن ابتدا PHP و سپس ASP.NET است. PHP یک زبان سرور منبع آزاد و رایگان است و ASP.NET از مایکروسافت است و نه رایگان است و نه منبع آزاد. با این حال ، باید توجه داشت که ASP.NET یک زبان برنامه نویسی تحت وب نیست ، بلکه بخشی از چارچوب .NET است. (.NET) مایکروسافت است که معمولاً در زبان دیگری به نام #C (C #) برای طراحی وب و برنامه نویسی استفاده می شود.

PHP به دلیل میزان استفاده بسیار زیاد (حدود 80٪ PHP و 20٪ ASP.NET) و منابع یادگیری فراوان ، برای یادگیری زبان سمت سرور توصیه می شود.

PHP همچنین زبان برنامه نویسی CMS WordPress است که نیازی به کدگذاری ویژگی های مختلف از ابتدا ندارد و این باعث کاهش زمان و هزینه مورد نیاز برای طراحی سایت می شود.

یادگیری زبان سرور تقریباً بیشتر از زبان قبلی زمان می برد زیرا شامل بسیاری از جزئیات است.

  • vedseo vedseo

برنامه نویسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی